fredag 18. desember 2009

50% på H&M


Her om dagen var jeg i byen og var i trøsteshopping-humør. Selv om jeg hadde lyst til å grave meg selv i dyna og dø for et sekund, så klarte jeg å bære mine føtter inn på H&M. Gjett om jeg er glad for at det var en av de dagene jeg gadd å ta flyers fra en random person, for på denne flyersen stod "50 % på en valgfri vare". Wuuhuu, tenkte jeg. Og begynte å lete etter noe. Desverre så var jeg ikke i så trøsteshopping-humør allikevel, men shopping ble det. Det ble denne fantastiske deilige oversized toppen. I´m all about oversized. Liker den veldig godt, selv om kjæresten min sier at det minner han om en gardin og han syntes den er dønnstygg!!
Hva har jeg si til det? SYND FOR DEG! Jeg skal bruke den rundt han hele tiden :D
Den er jo fantastisk styggkul!
Jeg føler på meg det blir mye blomster fremmover. Og mye gammeldagse blomster i litt duse og sære farger.

2 kommentarer:

Hilde sa...

Jeg KUNNE ikke vært mer enig med typen din her *ler meg ihjeeeel*

Og HVOR er blogg innlegget om ikea???? Best for deg at du blogger om meg i kveld, hahaha

Alexandra sa...

Råkul !