tirsdag 1. desember 2009

Acne Rifle, what can I say? You truly, make my day!! <3

Photobucket
For en måned siden så sviktet Macen min helt, så jeg måtte sende den på service. Heldigvis så ordnet deg selv om den hadde gått forbi garantitiden og de oppgraderte programmet inni. Så nå har jeg ny harddisk og nytt program, noe som er kjempedeilig.

I tillegg har jeg de forbedret photobooth, så det er ekstra gøy å sitte å ta bilde av seg selv.
Kunne sittet å tatt bilde av meg i hele dag, jeg.

Typisk meg, jeg finner ikke minnekortet, men når jeg først finner minnekortet så er det ikke batteri på kameraet, når jeg først har batteri på kameraet, så ups er overføringskabelen borte. Dermed blir det slike uklare bilder. Ser dere hvilken underbare sko jeg har kjøpt meg?
Ja´a, det er Acne Rifle boots. Og jeg ELSKER dem!! <3

Er de ikke elskbare?? Nå vurderer jeg sterkt å kjøpe Pistols og!
Hva syntes dere om Acne Pistols?

4 kommentarer:

Dina sa...

Syns Pistols er fantastisk kule, men litt for rocka for meg. Syns Rifle Bootsene er enda kulere, men helst med høye hæler. Eleganse in my <3. :)

linda-mari sa...

SV:Men om det ikke er en farge, hva er det det kalles? Nei, jeg jobber ikke med mote. Men jeg har begynt å gjøre mine egne moteserier, og jeg skal studere mote :)

Ladybird sa...

Fantastiske!

linda-mari sa...

SV: Hehe, jeg vet ikke heller. Jeg skal søke både på fashion management, fashion pr og fashion marketing i London. Så det blir forhåpentligvis en av de tre, fagplanene er ganske like! Hva kunne du tenke deg å studere da? Det skal jeg gjøre:))