søndag 29. november 2009

Takk og hej!


Kan noen ta Rachel Zoe sin kreativitet og putte det i hodet mitt, for sånn som jeg ser ut dagen gjør meg bare superskuffet!
Jeg har verken kreativitet, energi eller ork til å kle meg fint. Det verste er kreativiteten. Jeg har jo aldri hatt noe problem me det før...??? GAH!

Men over til noe annet. Møtte en god vennine idag som hadde en kollega som kjente til bloggen min, men så trodde hu at jeg hadde sluttet å blogge. Og det gjør meg så arg å bygge opp en blogg til det nivået det lå på for å så på et klikk så er den blitt hacket og jeg må begynne på nytt og alle mine lesere tror jeg har sluttet å blogge.

Det gjør meg også sint å vite at jeg har gått fra 1000-2000 lesere daglig til å såvidt ha 5 på en dag. Hmm.. Furt!!
Nå skal jeg bare synke i dyna, med The Rachel Zoe project.
Vært på kinodate med Rannei og sett New Moon. Loved it!!

Ha en fin dag folkens!!
Noen gang blitt hacket før? Kjenner du noen som er flink med hacking? Please kontakt meg. Den som klarer å fikse min gamle blogg, skal få en bra belønning.

Btw. Legg meg gjerne til bloglovin og legg deg gjerne til denne nye tingen på facebook jeg har begynt med!! =)


5 kommentarer:

Dina sa...

min supernice blogganbefaling av NadiiaTee: http://dinimini.blogg.no/1259566109_blogganbefaling.html

Trodde også du hadde sluttet, men fant ut av det...

Alexandra sa...

Hvor ser du serien til Zoe? Følgte litt med på TV, men kunne heller tenkt meg å se den på nettet...

-Alexasae

Rock'n Roll Ballerina sa...

Takk for kommentaren din på min side!
Så kjipt mht siden din. Har du sjekket med blogger om de ikke kunne ha en sikkerhetskopi av alt fra siden din? Tolket da at noen har fjernet bloggen din(du trenger ikke svare på det om det ble litt for personlig). Blogger må da kunne hjelpe deg i et sånt tilfelle? Sånn at du kan få tilbake gammel side, og endre brukernavn og passord?
Ikke gi opp! Lykke til!
See you!

Hippie, hippie - milkshake sa...

Du må jo ikke miste motet søte Nadia!
Synes dessuten du alltid er kreativ i klesveien jeg:)
Jeg har blitt hacket på facebook for 1 år siden... det var ikke kult..
håper uken din blir bedre:)
klem cee

Anonym sa...

Jeg har akuratt samme problem, er så lite motiverende å kle på seg for tiden. Håper det fikser seg for deg :) Jeg vet hvertfall nå at du forsatt blogger!