lørdag 2. januar 2010

Bloggen min.

PhotobucketHei alle sammen. Det kribler i fingrene etter å fortelle dere om nyttårsaften. Jeg har hatt typ kanskje 3 bra nyttårsaftener, og dette var den beste!
Men før jeg begynner å skrive om det, og 2009 og 2010 osvosv.
Så vil jeg fortelle om min dag idag.

Hør nå, eller les nå.
Jeg er ikke noe skikkelig blogger, jeg er ikke en som tjener penger på bloggen, jeg er ikke en av norges 5 blogger, ikke har jeg mange lesere etter å ha bli hacket.
Men forsatt så har jeg en fast leser, som alltid kommenterer med hyggelig kommentarer. Som ofte anbefaler meg på bloggen sin, som alltid er der.
Denne søte jenta heter Dina.
Hun er ung, vakker og har hele livet sitt foran seg.

Photobucket
Idag var den dagen jeg virkelig ikke gadd å bry meg om hva jeg hadde på meg. Jeg tok på meg en shabby halvsliten tee, strømpis og ugg og dro meg på jobb. Står der i WESC-hjørnet og bretter for harde livet, så plutselig kommer det bort en jente og spør om jeg er Nadia. Og jammen hvem var denne jenta? Dina :)
Blid og søt!! Kjente jeg ble såå glad! Virkelig. Setter pris på det =)

Dina, du er min favorittleser :)

Nå blir det middag med svigers, film og godis med kjære. Og hvis jeg ikke er for lat, så kanskje det jammenmeg blir en gåtur og. Men bare hvis jeg ikke er for lat :P

2 kommentarer:

Camilla sa...

Så koselig!

Dina sa...

aaw, tusen takk! nå ble jeg flau.. ;P
du er jo min favorittblogg også. :)

og superkul header, btw! ;)