lørdag 12. desember 2009

Laurdag, den beste dagen i uken.


Hatt en altfor fin dag. Begynte med at jeg og min kjære spiste frokost sammen, så satt vi oss i bilen og kjørte til byen. I byen begynte vi med å titte på Eger. Gah, så mye fint. Så blant annet et utrolig nydelig smykke på en av selgerne, oversized blomstersmykke fra Malene by Birger.
Så tok vi en altfor mislykket kaffe på en av kafeene. Bestilte en frappe, som det var ca 2 dl med kaffe i. No krem! Åssen er det mulig å drikke frappe, uten krem??? :I

På Bianco Arkaden, møtte jeg på en av norges beste blogger ( i mine øyne ), kjempehyggelige Christina. Lurer du på noe ang sko og skobehandling, dra til henne. Følte med når hun hjalp en kunde og wow, hun har skokunnskap :O

Siste stopp var Denimgallery på OC og der svei jeg av litt penger. Begynner på A, slutter på E og kommer i neste innlegg :)

Hva har dere gjort idag?
Noen som har vært på Eger før? Syntes?

5 kommentarer:

CAWOLINE sa...

Åå, finfint skjørt! Likte knappene spesielt godt :-)

Stine-Andrea sa...

AWWWEE! Bloggen din er tilbake! Jeg har ikke merket det før nå, men YAY!!

Idag har jeg bare slappet av...
Jeg har vært på eger, det er koselig der synes jeg, men ikke akkurat den plassen jeg shopper mest når jeg er i Oslo

CHRISTINAFRAAS sa...

Åh, så fantastisk søt du er :-) nå ble jeg glaaaad. Til uka SKAL vi sjåast!!

Helga sa...

Acne? Haha, eg shoppa nemlig Acne på DenimGallery sist eg var i Oslo :-)
Elskar skjørtet og håret ditt btw.

Anonym sa...

stilig skørt:)