onsdag 9. desember 2009

Dior nailpolish.

Fikk disse fire neglakkene fra pappa ifjor, da han var ute og reiste. Påførte den idag for første gang og den er helt fantastisk. Etter å ha brukt altfor mange dårlige neglakker og gått rundt med ekle neglakkrester på neglene, så føler jeg at jeg har fått troa igjen på at det finnes gode neglakker og Dior neglakker er noe jeg kommer til å investere fremmover.
Pluss fargen er helt fantastisk, don´t you agree?

Noen som bruker Dior sminke og neglproduktene? Del erfaringer =)

4 kommentarer:

Katrine sa...

Neglelakk har blitt et must for meg, og jeg burde nok snart investere i noen "ordentlig", da jeg ikke går uten. I skapet står 15 forskjellige fra H&M, og jeg er egentlig fornøyd med både fargene og påføringen, men de skaller veldig fort av. Og da går vi der da, Nadia, med neglelakkrester ;) den fargen der var kjempe fin! ellers så likte jeg den lyserosa til venstre.. Flott med tips til en neglelakkoman ;)

Heidi sa...

Jeg elsker Dior! Og jeg vet, Diorlakken er fantastisk! Den aller beste diorsminken tror jeg må være den flytende eyelinerpennen dems! Diorshow mascaraene har jeg alltid brukt, favorittparfymen min er Dior Addict 2, jeg kjøper Dior sine sminkekoster med ekte hår som er så myke at jeg bare vil ta på mer og mer sminke, øyenskyggene, Diorkiss... Jeg sverger til Dior produkter, er det jeg prøver å si!:p Joda, det er litt dyrt, med skal en uansett bruke penger på sminke så...

Ivana sa...

Den mørke jeansen som jeg har vier seg ikke ut .Ingen på kontoret har opplevd den. Men jeg har ikke kjøpt den lyse vasken enda. Tror den vier seg ut litt. Men den er knall fin den også!

Når det gjelder Dior.
Jeg har ingen god erfaring med Dior maskara. Synes de to jeg har hatt var klumpete. Jeg bruker Chanel maskara som er super.
Men Dior sine øyeskygger,rouge og solpudder er fanastiske synes jeg!

Om du har sett på innlegget mitt så flytter jeg til Oslo etter nyttår. DA må vi vel møtes snuppa?

fashiiondiaries sa...

the colour is amazing, i never get tired of red nailpolish, goes with everything!