torsdag 10. desember 2009

Look of today. Leo and skypurse.

Photobucket
Elsker den nye skyvesken min fra Volcom, den er så søt, men samtidig så elegant og lekent.
Vi har hatt den i butikken i ett år og hver dag så har jeg gått og siklet på den, og nå endelig klarte jeg å få meg selv til å kjøpe den. Passe str og den passer det meste :)
Hva syntes dere? Søt, eller hur?


Btw, dagens antrekk. Alt fra H&M, borsett fra skoene som er fra DinSko. Tightsen er ny og jeg elsker den allerede. Det er jo leopardprint :D
Hatt en utrolig fin dag med min kjære, vi har tuslet på senteret og drukket god iskaffe, pratet om alt og ingenting for å så dra innom leiligheten og flytte inn litt mer. Gleder meg sååå til dere får sett bilde av leiligheten når den er ferdig, den er rååååfin!!

2 kommentarer:

Dina sa...

Superfin genser! H&M har egentlig supermye fint denne høsten. H&M-katalogen = The Bible.. ;)

CHRISTINAFRAAS sa...

DIGGER fargekomboene :D tighsten var awesome!