onsdag 16. desember 2009

Anderledes jul.


I år blir jul anderledes, familien min er i Østerrike, familien til kjære reiser til Afrika imorgen. Og vi hadde tenkt oss til Østerrike, egentlig.. Men fant ut at vi heller vil bli i Norge, så i år feirer jeg og min kjære jul sammen, kun oss to for andre år på rad. Ifjor var vi i Spania. Jeg gleder meg :)
Selv om jul er anderledes iår, betyr det ikke at juletreet ikke er oppe. Fant dette juletreet i boden, fant ikke den tingen som holder den oppe så jeg puttet den like så gjerne i sånn potteting.
Pluss jeg liker det litt amerikastil med masse lys og kuler, ellers ser det stusselig ut. :P

Men ihvertfall, hva skal dere denne jul?
Reise, være med familien til kjæresten, være med din egen familie etc?

3 kommentarer:

anine sa...

aww, søtt juletree.
jeg reiser til grand canaria 1. juledag!
gleder meg villt! håper du får en fin jul!

Heidi sa...

Hehe! Så kreativ du er! Det er den kuleste juletrefoten jeg har sett i alle fall:p Koselig at du og Sigurd feirer jul sammen da:) En liten familie!
Jeg har aldri reist på julaften og er fryktelig knyttet til tradisjoner. I år skal jeg rive min stakkars kjære bort fra sine og hjem til meg! Feire jul med mamma:) Så blir det Nittedal neste år!

Hilde sa...

Hahahahaha, ler meg ihjeeeel! Genialt å putte den oppi der da. Du har så mye rart for deg ass <3

I år blir det en rolig julefeiring med mamma og Stein, men det er koselig! Jeg er et familiemenneske på juleaften :-) Tror du og Sigurd får det kjeeeempe koselig! Og ikke minst blir det en hvit jul, og DA skal man ikke klage ;-) hehe