mandag 16. november 2009

MBMJ Percy


Eeeeeendelig fant jeg denne vesken på Ebay, som jeg bare må ha! Det er veldig min farge, og jeg har siklet på den i gud vet hvor lenge. Men jeg ser at selgeren selger den også i svart, som jeg vurderer. Men samtidig tenker jeg at jeg kan jo ikke ha den samme vesken i to farger, eller?

Jeg vet med meg selv at jeg vil ha den i grønn, for det er den fargen jeg har siklet over, men jeg vet også at jeg trenge en svart liten veske!! For jeg syntes det er så fint å matche sko og veske.
Men så har jeg sett på en liten Mulberry taske, men den var veldig fin i brun.

So, i need your help, vet dere om noen fine små vesker ( skal ha plass til Iphone, nøkler, pengepung og en lipgloss ), gjerne i et ekslusivt merke og? Fått smaken av litt dyrere og detaljsfulle tilbehør.

7 kommentarer:

Dina sa...

Sjekk ut Le Sport Sac, de har ekstremt mange søte småvesker. ;)
Og det er faktisk bedre plass enn det ser ut som. :)

Mira sa...

Synes absolutt den grønne. Det ble litt "mer liv" i den om du skjønner hva jeg mener?

Dina sa...

her har du link. ;)
http://www.lesportsac.com/store/7133_5205.html

bergfald sa...

har den veska selv i sort, og bruker den hele tiden! så tror jeg selv skal kjøpe den i flere farger, for den veska er genial! så gå for begge;) hvor mye betaler du for de?

bergfald sa...

sv: JA, men da er det jo ikke noe å tenke på! kjør på! jeg betalte $335 for mi, so lucky you;)

Ivana sa...

ååh..jeg falt for den grønne. Den var nydelig.
Jeg har en nettside et sted her som selger vintage designer vesker til ikke så altfor ille pris.
Jeg må bare finne den igjen. Alt på macen ble nullstilt for to uker siden! Im going crazy!

Jeg skal oppdatere deg om jeg finner den!

Ladybird sa...

Åhhh den er så fin...jef sikler på dne lilla ;)