onsdag 4. november 2009

Klagedag!

Idag er jeg så klageform. Så sorry folkens, but it's on of those girl days!!
- Mine favorittsko har viet seg ut gigantisk etter fem gangs bruk. Så idag gikk jeg å shippet i de og det gjorde vondt å gå me de på jobb.
-Jeg har magesmerter og får snart uka.
-Det er 16 dager til lønning.
-Det er uggen og muggen ute.
-Jeg må skaffe meg piggdekk, for det snør ute.
-Puppene mine har vokst og idag gikk jeg med tanktopp og de datt ut hele tiden...

... men derimot, jeg er bare i dårlig form for jeg får uka og alt virker møkk for gah...
... jeg klarer ikke å avslutte setningen ordentlig.

Nei, takk for meg og god natt.
Sorry for et negativ innlegg. Kommer sterkere tilbake.. Hehe..

5 kommentarer:

Linda K. Hansen sa...

Det er lov å ha en skikkelig klagedag :P Lurer på en ting. Tror jeg har spurt før, men husker ikke om du har svart eller ikke. Hvor har du kjøpt den fiiine adidas genseren din som du har på deg i headeren din?

Katrine sa...

Hvor er det fantastiske skjørtet fra? knallfint! :) Håper du straks føler deg i bedre humør.. Husk at det er lov å ha slike dager inn i mellom

N A D ii A sa...

Aaaw, dere er søte assa! :)
Skjørtet er fra H&M, opprinnelig en kjole. Klipt til.
Jakken er fra Adidas :)

Linda K. Hansen sa...

Aldri hørt om en egen Adidas butikk? Hvor i Norge mente jeg egentlig :) Håper å få tips hvor og hvilke butikk du har kjøpt eller sett jakka.. :)

N A D ii A sa...

Tror ikke det finnes i Norge, desverre. Den er desverre kjempegammel og man fikk tak i den på Urban for to år siden, men ikke nå lengere. :((