torsdag 12. november 2009

Hei og god morgen...


... idag kjenner jeg på meg at jeg begynner å bli syk. Jeg har vondt i hodet, sår i øya og nesa og superslapp. Men jeg skal ikke la det stoppe meg. Jeg og min kjære skal lage pizza og jeg skal på jobb idag!! :) NO time for sickdom.

Men ihvertfall, et av de beste merkene på Kick Off var merket til to ganske så geniale norske gutter. Dere har sikkert hørt om det før. Merket heter Noodles, det er sko og det er norskt pluss det koster så lite som 499,-. Det selger som fankern ut butikkene og inne to år, tipper jeg at alle har et par Noodles sko i skapet eller på seg.
Jeg var så heldig å være en av de som fikk lov til å få seg et par, men så ubesluttsom som jeg er, så trenger jeg hjelp fra dere med å velge.
Hvilken par syntes dere at jeg skal velge meg?

Dette er for sommerbruk, selvfølgelig. Har allerede sett for meg et antrekk som innebærer Noodles og snekkerbukse. Mmm :))

9 kommentarer:

CHRISTINAFRAAS sa...

fantastiske! jeg synes de første eller nest siste! :) fining!!

Amalie sa...

De var fine!

Jeg syns de i midten nede var finest ^^

Marta sa...

Helt klart de helt siste, de blå/turkise. De var helt kule:)

Heidi sa...

Så heldig du er da:)
Men ja, aldri så bra at det ikke er vondt for noe! Velge bare én er aldri lett...
Likte navy-fargen på de nest siste og de tredje med lyseblå ruter. Jeg bare ser for meg at, i mitt tilfelle da, så er hvite stoffsko om sommeren vanskelig og holde pene! Nest siste tror jeg stemmen går til!

Katrine sa...

Enten de øverst til venstre, eller nederst til venstre. De til ventre! ;) det ble ikke massasje på meg, men en annen type behandling, som skulle sette igang blodsirkulasjonen. Men dærsken så deilig massasje og spa er.. Do it do it! jeg hadde blitt superglad :D

Malin sa...

De første var kjempesøte:)

Andrea Eline sa...

Åhh, en som forelsket seg i det første paret vet'jæ! :) Heldigdu!

idabell sa...

De nest siste var jo kjempesøte:) De får hvertfall min stemme. Lykke til med valget ;)

Anonym sa...

Den i midten øverst var super fin! Jeg vet du kommer til å kle dem ;-)
Og de øverst til venstre var fine også!

-HJ