mandag 2. november 2009

Hårpelsvest. Must have now!


Fra H&M

Jeg har funnet ut at jeg kler mørke farger bedre enn lyse farger, så når det sto mellom disse to pelsvestene så måtte jeg gå for den svarte. Pluss jeg prøvde den svarte i Østerrike og den satt som et skudd. Den er passe lang til at jeg ikke ser chubby ut, passe stor til at jeg ikke revner ryggen på den, men det eneste minuset er at "pelsen" kunne vært en smule finere for den blir litt plasticfantastic. Men ellers så er den superfin.
Den lyse var også kjempefin, elsker fargen og pelsen på den er faktisk ufattelig fin. Men tror jeg kommer til å ha vanskeligheter med å matche plagg med den.


Diverse hårpelsvester fra Asos, F21 og Ellos.

Men jeg har jo ikke bestemt hele enda, så for se om det plutselig blir den brune. Men for nå så er den svarte jeg vil ha!
Hva syntes dere om pelsvester? Ikke pelspels, men hårpels?

3 kommentarer:

Isabell sa...

Like!

Mira sa...

Jeg vil ha en hvit en! Åh. Jeg har en svart fuskepels-jakke og skulle gjerne hatt en hvit vest også. Sukksukk.

Linn sa...

Pelsvester er kjempefine! Har ikke funnet den perfekte enda, men er på leting :)